Jump to content
NEurope

Josh64

N-E Staff
  • Content count

    3,555
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

1 Follower

About Josh64

  • Rank
    Brothers Bear
  • Birthday 07/05/91

Personal Information

  • Real Name
    Josh Nam
  • Location
    Burger Cube
  • Interests
    Posting misleading articles on N-Europe
  • Occupation
    Kaiju killer
  • Staff Supporter Field
    supporter

Details

  • Nintendo Systems Owned
    SNES, Gameboy Color, Nintendo 64, Gamecube, DS, Wii, 3DS, Wii U and Switch
  • Other Systems Owned
    PS2, 360, PS3, Vita, PS4, XBOX One
  • Favourite Game?
    Super Mario 64... No, Donkey Kong Country 2! Wait... Super Mario Galaxy 2! Oh, I can't decide.
  • Favourite Video Game Character?
    Diddy Kong, Aiai or VIEWTIFUL JOE.
  • Gender
    Kong
  • Twitter
    HenshinJosh
  • Google +
    104686702734435632121
  • YouTube
    josh64128

Game Info

  • Nintendo Network ID
    Joshii64
  • Wii Console Number
    1129 8607 1913 5523
  • Nintendo Wi-Fi Friend Codes
    MKDS: 0730-7737-1559
    ACWW: 4768-0985-6608
    DKR: 2019-6408-2889
    Tetris: 4022-0189-4081
  • PSN ID
    HenshinJosh
  • Xbox Live Username
    HenshinJosh
  • Steam ID
    milk_bag

Recent Profile Visitors

4,544 profile views
  1. The Circle TV show

    I got so infatuated with Shooby that I'm now on episode 6 of US Season 1
  2. The Circle TV show

    Ah I didn't know they'd already been there a few weeks but I guess that makes sense! But yeah, still over the top. That's probably my biggest gripe about the series in general, though I know it's a reality TV staple, but over the top reactions aren't great TV lol. Everybody SCREAMING whenever there's an alert, the classic "omg what on earth could this alert be about?!" After every eviction, the hiding in cupboards and panicked tidying when the evictee is on their way to meet someone. I wasn't that into Sam but yeah she was definitely a deserving winner and I'm glad it was her and not the shampoo papi
  3. The Circle TV show

    You all caught up? I'm about to head into the final episode but before I do, here's what I thought of the last batch: I was a bit shocked that Tom went but he seemed to be losing it the last few days, getting paranoid about every one and everything, so it's probably for the best. The show has lost steam in this last batch for me. I couldn't help but roll my eyes when they got videos from home and all the dramatic music and water works starter - you've been there like 2 weeks! Anyway, last ep here I come.
  4. The Circle TV show

    Haha omg I thought that too! He has a row of what looks like 15 or more! Given the nature of the show, he clearly just wanted to flex his collection lol. Will let you know when I've finished this batch, I'm definitely hooked with the fake hacker convo so am getting through them a lot quicker this week haha
  5. The Circle TV show

    Oliver info:
  6. The Circle TV show

    Bruh, these spoilers were up to the end of Episode 8 I read it at the end of Episode 6 and was so confused haha. But no biggie, I could have guessed Shooby would be next to go. As a person I think he's pretty sweet but his catfish character Sasha (SARSHAH) was pretty lame and one dimensional. Though for whatever reason it did make me laugh when he just went crazy and told them all to "never fucking call me timid again". That was pretty lame on Marvin's part, and I had liked him up to now. At the same time though, Raven seems SO upset about it. Like, I get it, he did call you his "queen", but he's a single guy that you've known for what, two weeks tops, and had surface level conversations with. It's not the biggest heartbreak in the world. I can see her being pissed off but it feels like she's acting a bit too heartbroken, for all she knows he could have been a catfish playing with her anyway. And yeah, GG Marvin on Hydrogen lol. Some of the tasks are pretty fun, like the anonymous savage questions, but the quiz was so slow paced and mind numbing. As for Oliver I don't think he's that famous but the entertainment world is so disjointed these days he could have like a million fans through instagram or whatever and still be totally unknown to the rest of the world. I think he's famous in the same way that people on I'm A Celebrity are famous lol. Who are you hoping is going to win? If I'm honest I'm not really rooting for any of them right now, apart from the catfish duo playing Jennifer, it would be a great turn of events for her to win and she's the only one that doesn't seem totally self obsessed when controlled by her two puppet masters. Also WHAT is the deal with Circle parties?! I find it a bit sad to watch when they get dressed up and dance around the rooms by themselves lol. At least Raven had her bbf to chill with. I'll be watching the next load that has been dumped over the next few days! kiss kiss, send. heart emoji. #CircleChatChumz
  7. The Circle TV show

    @Beast Hey hun. Thought I'd start a new private chat. You ok bbe? Aint seen u messagin in the circle chat for a while. hug emoji, hug emoji, kiss.
  8. The Circle TV show

    WHAT. IS. GOIN'. ON. IN. THIS. CRIBBBBBBBB. Howdy yall!!! OMG! How is everyone settling in?! #NervousAF Spoilers up to EP 3 ahead! So I was a bit iffy on the series to start with but that's because I'd forgotten how over the top and annoying people are in their intro videos. After seeing all the intro videos I wasn't really sure if I liked any of them but I'm now 2.5 episodes in and my opinions on most people have changed. Brett, the blonde pretty boy, he was hard to read. He seemed like a typical jock in his vid but then as episode 1 progressed he seemed to be quite likeable and just a chilled out dude. But then of course the "twist" happened and he got kicked out. I have to admit, as lame or jerk-like as it was, his leaving message where he told them all to kick rocks was hilarious. I forget her name but the girl that was voted out alongside him, she was ok but a bit too loud for me, like loud for the sake of being loud. Alas, they are still with us. It's weird but both were pretty meh characters by themselves but so far they seem to bounce off each other pretty well and I like them as a duo. Whether it's much of a surprise that they secretly came back as a new character though is to be seen. I mean, if the others have never seen the show before then sure, but anyone that's watched more than 2 minutes of any circle could guess that the first two to be eliminated would come back as a secret new player lol. On paper, Brian Clark, the catfish pretending to be his daughter, I'd usually be a fan of. Y'know, the whole wholesome dad vibe. But as it is I just find him kinda boring and a bit annoying, easily my least favourite of the group. Chaz is one of my favourites right now, chilled out gay guy with some interesting things to say. He's certainly a world away from his cringe ass "shampoo papi" VT. Marvin the Nigerian stud muffin is my kinda guy. Young, dumn and full of cum. This boi gotta win for me, for shallow reasons and because he's hilarious. Raven, a deaf contestant, is interesting. For starters, she always has great hair. What I find interesting is that her roommate is there solely to bring a voice to her messages and her sign language partner. I'm not sure if I missed it or if they didn't explain their relationship, but it wasn't clear at the start how they knew each other. 2 episodes in though and it's obvious they're good friends and have been for a while. I wonder if her friend will ever start influencing her decisions, or if he's allowed to due to show rules? And I wonder how he feels not having a say in the competition itself? That's all I have to say so far, if I missed anyone I guess it's because they're not that interesting lol. I have been off reality tv for a while so it took me about an episode to get used to being TOTALLY BODACIOUS ALL THE TIME, MY DUDES! But it's fun to be back! I will try to finish the 4 current episodes tonight, but I had to get my thoughts down before they all turned to mush as the show seems to be moving pretty fast. Like, they already added a new British guy, a comedian, he seems fine. But yeah, thought I'd get in before any crazy games take place. What's your thoughts so far CIRCLE FAM? #N-EuropeNobHeads #NintendoNinjas #SuperRealityForumBros Kiss Kiss Pink Devil Emoji Send
  9. The Circle TV show

    Oh god, I didn't realise it was the US show! I'm not usually a fan but I will give it a go for the sake of N-Europe!! Also, the official Big Brother Tiktok account just posted a video saying it's coming this year to ITV!
  10. The Circle TV show

    I am so hyped for this, when does it officially come out? ALERT! Series star Vithun is gonna be watching!
  11. Nintendo Switch Sports

    Still haven't got the game, got a switch sports towel with my platinum points though lol.
  12. Im not sure on the DK redesign, it's ok and probably has broader general appeal but is disappointing for me. With the DKC trilogy being some of my favourite games on a Nintendo system, it has been exhausting all these years having different developers shun so many aspects of the OG trilogy (Kremlins, animal buddies, extended Kong family) and now the design of DK himself. But whatever, the trailer was great, and it's awesome to see the wider Mario universe acknowledged, such as Mario Kart. Chris Pratt seems better too, his normal talking voice is still meh, but I thought he nailed some parts, especially the "yahoo!" Also nice to see some of the aforementioned wider Kong family, even if they do only end up being background cameos!
  13. Pokémon Scarlet and Pokémon Violet

    I'm kind of enjoying this in short bursts but the technical aspects really bog it down, and I'm not usually one to care about that kind of thing. I almost wish I had played this first, before Legends Arceus, because that game just does everything so much better. Catching Pokémon is such a slog now, of course in PLA I would fight some, but it was just so great also being able to sneak around and throw a Pokéball at them, or lure them closer with some berries before going in for the kill. I can understand them getting rid of the no-battle insta-catch, to make it more like a traditional Pokémon, but why take away the manual aiming of the ball? I absolutely loved how fluid it felt with motion controls. As well as that, sending your own Pokémon out to autobattle is a chore as you have to go into the menu and manually select the top Pokémon in your team that you wish to send out - the menus were just SO much faster and more intuitive in PLA. I would have assumed PLA was the basis for this, and it got built upon into a full Pokémon game, but it doesn't seem that way at all. Also, WHAT is with the sluggish-ness? Starting battles and the battles themselves have second long delays before each action, which again wasn't present in PLA. WTH‽ Like I said, I would be enjoying this game a hell of a lot more had I not got used to and loved the great QOL improvements found in PLA. On the plus side, I haven't found any actual glitches, just plenty of graphical ones - That camera sure does love panning under the floor. The FPS decisions are just insane to me too, I understand the logic of lowering the FPS of objects/people far away, but why include it in a cutscene that's near the very start of the game (the classroom!) - Either pre-render the cutscene on a machine with more power (ala the mega water in Paper Mario) or just have less students in the class. The windmill is a pet peeve as well, I was stood on a hill and the windmill in the distance must have been 1 frame a second or less. At that point just have the windmill stand still, I could at least tell myself it's not windy over there right now lol. The graphics are so inconsistent too, the Pokémon and humans actually look pretty great, I love the textures on the 'mon, and the hair of the humans is incredible, but then so often you'll come across a literal N64 quality texture on someones shirt pocket, or flag, or wall - the consistency just is not there. I am really not too fussed on graphics usually, the Switch is my main console of choice, but this game consistently breaks my immersion with things like the extreme FPS dip of distant (or even very close lol) objects and the constant clipping into the world. I want to and do enjoy this game but I really hope they bring out a patch else it's going to forever be tarnished by these technical issues for me. If Game Freak aren't capable of an open world they shouldn't just go ahead with it regardless, they should scale it back and break the world up into sections ala Arceus. Also the 10 million sales, do you think that will inspire them to patch or make them more complacent. On the one hand they've sold millions with this buggy mess, on the other they have the largest audience ever to witness what a state the game is in.
  14. Pokémon Scarlet and Pokémon Violet

    Thanks for the plug Sammy!
  15. Switch eShop Thread

    This looks fantastic! Thanks for the heads up. I love that we are in a time of PS1/N64 era indie games. I loved the Toree games too which seem to be similar.
×