Beardy Man Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 May your 21 st year in this life be a joyous year! I wish you the best in health, love, money, school, friends, etc... E que nao te esqueças quem é que manda!!! A crewtata estará aqui para sempre penso eu. que isso seja self explanatory. mente menos tb! :p e um FELIZ ANIVERSÃRIO!!! segue a tua vida! Now, a little memento: me and oxigen We used to be pretty close!!! I bring you, Zeh Hypnotoad!!! Hell yeah motherfuckers!!!
Hellfire Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 I didn't post the buttsecz one to see if you would! Telepathy five! More OW Anal raping:
Beardy Man Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 I didn't post the buttsecz one to see if you would! Telepathy five!More OW Anal raping: Indeed, my friend! The chronicles of crewtata are a hard subject of study for the untrained man!
Chuck Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Você é o mais defiantly gajos frescos, assim que eu desejo estender-lhe um desejo de um feliz aniversario. O que está à esquerda dele de qualquer maneira!
Jonnas Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Você é o mais defiantly gajos frescos, assim que eu desejo estender-lhe um desejo de um feliz aniversario. O que está à esquerda dele de qualquer maneira! Mwahahahahahahahaha! Rough translations in Brazillian FTW!
Hellfire Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Você é o mais defiantly gajos frescos, assim que eu desejo estender-lhe um desejo de um feliz aniversario. O que está à esquerda dele de qualquer maneira! XD That's hilarious.
Jonnas Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Você é o mais defiantly gajos frescos, assim que eu desejo estender-lhe um desejo de um feliz aniversario. O que está à esquerda dele de qualquer maneira! If you are wondering, he just said Oxygen_Waste is the most "defiantly" of the fresh guys, and reached him a Happy Birthday to what was in his left, anyway. And he said it in Brazillian.
Supergrunch Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Happy birthday to the two individuals who are you.
Guest Maase Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 Você é o mais defiantly gajos frescos, assim que eu desejo estender-lhe um desejo de um feliz aniversario. O que está à esquerda dele de qualquer maneira! I love lame translations ^^
Recommended Posts