Whiffste

Members
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Whiffste

  1. Nintendo Direct EU (04/10/12)

    Yeah its gone off air for me also. oh well i'm not expecting much anyways lol
  2. Nintendo Direct EU (04/10/12)

    Is it an Nintendo Direct mini or a full Nintendo Direct???
  3. 3DS Console Codes

    ill post up my friend code again just in case there is anyone new that wants to add me
  4. Japanese Nintendo Direct Thread

    I cant believe im gonna miss the european one i start work at 2 and dont finish till 11 so i miss all off it lol. hopefully the nintendo direct will still be on the site when i get home?
  5. Theatrhythm: Final Fantasy

    Im loving this game atm. im not a big final fantasy fan but the game is just fun
  6. 3DS Console Codes

    yeah dude! im steve on your friend list
  7. 3DS Console Codes

    Cheers mate i've added you. Anyone else want my code??? I need friends lol
  8. Hey dude! I saw that you had mario tennis so i added your friend code. Hope you add me back so we can play some matches

  9. Hey mate i saw that you have mario tennis so i've added your friend code. Hope to play ya soon

  10. Mario Tennis Open

    I'm really enjoying the game thus far. Yeah the chance shots are very annoying but i get why they are in the game. The online is ok nothing special, im finding alot of lag while playing online tho which is dissapointing. I think they could of done alot more with this game its very basic, but fun none the less
  11. 3DS Console Codes

    Hey guys im back had a few issues with my 3ds. if u wanna add me again pm with your friend codes cheers steve
  12. Hey dude! ive added you friend code here's mine. i know that you've added me before but i got a new friend code cause my 3ds was faulty my new code is

    1418-7635-6350

     

    Hope you add me back cheers

     

    Steve

  13. hey mate. i had some issues with my 3ds i got a new 1 now and i got a new friend code it's 1414-7635-6350. hope you add me again cheers mate

  14. Ok mate i've added you!!!

     

    You looking 4ward to thursday???

  15. What's ur code dude??

     

    Yeah a pretty tough group again lol

  16. hey dude add my friend code its 1461-6517-2931

  17. Hey dude i'm in your group in the MK7 league add my friend code it's 1461-6517-2931

  18. Lol i get what you mean it does take forever. By the way i'm the Steve that you mentioned in the meet up thread lol

  19. Ok dude no probs just thought it would be easier to see if ur online and i can join your game. plus the messaging service thats coming out soon.

  20. Hey dude we played MK7 2nyt add my friend code it's 1461-6517-2931

  21. hry dude we played MK7 2nyt add my friend code its 1461-6517-2931

  22. hey dude we played MK7 again 2nyt add my friend code it's 1461-6571-2931

  23. do u wanna play on the n-europe forum

  24. hey dude i played u on MK7 2nyt. here's my friend code 1461-6517-2931

     

    cheers mate

  25. Hey dude ive re added u to my friend list. my 3ds was faulty so i got a new friend code it is 1461-6517-2931

     

    hope u re add me mate. cheers