Marshmellow Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 heres my families pumpkins which do you think is mine?:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emasher Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 the one on the far left i carved a sponge bob in mine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaijin von Snikbah Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 The one in the middddle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emasher Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 wow your house is mesier than mine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshmellow Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 ahh yes my family is very messy my room however is sparkley clean besides the closet but thats why it's a closet. oh and yes my pumpkin would be the left one:D I'm new at pumpkin making so it's pretty basic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 I guessed the left one because of the eye patch a couple days ago, but wasn't signed in and was too tired to make the effort of response. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supergrunch Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 The middle one is teh win, but yours is good too. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshmellow Posted November 4, 2006 Author Share Posted November 4, 2006 My sis and Dad made the middle one. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 I saw an awesome one at Halloween, someone carved a spide shape into one and it looked really good in the dark with a candle inside it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caris Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Left one cuase it has a XBOX logo for a mouth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emasher Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 yea thats why i guessed the left one too Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts