CoolFunkMan

Members
  • Content count

    2,478
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by CoolFunkMan

  1. PlayStation 4 Console Discussion

    PSN keeps screwing up a lot for me recently. Also, since yesterday, every time my PS4 shuts down, I get three beeps. I've done some research, and I know it's an app that's failed to close down, but it still worries the hell out of me. :/
  2. Drive Club

    Boxart typo.... Haha!! This game does look great, although lacking in monies, so I'll be trying the PS+ version first.
  3. Destiny

    Yeah, I may have actually jumped the gun a bit. It's just people have been getting into the locked-off DLC areas via glitches. However, that doesn't mean all the structure/assets/AI/etc are actually there. I should really know better, especially considering I work in the games industry.
  4. Destiny

    So, it's pretty much been confirmed that the DLC is already on the disc. Wow Bungie... how the mighty have fallen.* *No pun intended.
  5. Destiny

    Possibly, but I won't be on till much much later if I can make it. I have mates round tonight, so I'm busy. Forgot it was Friday. :/
  6. Destiny

    Cheers for the help @kav82, gonna get some bounties done when I get back!
  7. Destiny

    So I finally hit level 20 the other day, and have now completed the story missions. Still got the strikes on Venus and Mars to do though. I decided to join FWC too, in hope of gaining some legendary gear a bit easier. I was just wondering, if I complete any bounties, do they count towards my faction, or will only doing Crucible related stuff count?
  8. Destiny

    I don't get a code, my internet keeps disconnecting. I'm only on a shitty ADSL connection in a tower block of flats, and I can't get fibre optic here. Thanks though anyway, I'll keep an eye out for those codes.
  9. Destiny

    Yeah, it was, I though that was you! I would've teamed up, but I'm only a measly level 14 at the moment, and noticed you were 24 (I think.) I don't really have much time to play this anyway, plus my internet keeps crapping out because it sucks. At least I managed to get a wave in. Loving the game though, even if it is a bit repetitive...
  10. Destiny

    My Limited Edition arrived, and it's bloody beautiful! Can't wait to finish work and play it. Only another 2 and a half hours till home time...
  11. Played a game on the PC version during the free weekend on Origin. It was a bit meh....
  12. Resident Evil: Revelations 2

    I saw this earlier, if it's true, then awesome news! Perhaps Capcom are gearing up to show the game off at TGS? Makes sense, considering the timing...
  13. Diablo 3

    So yeah, no Diablo III in the post at work today. Probably have to wait till tomorrow now. NOT. FUCKING. HAPPY!!
  14. P.T.

    Well, this game has actually given me post-traumatic stress. I'm not actually joking, stuff in real life is now freaking me the fuck out! Also, an interesting, yet bizarre theory on the game here:
  15. P.T.

    Ok, so I've just seen a guide on how to do the last section: http://www.ign.com/wikis/silent-hills/P.T._Demo_Walkthrough#Ending That sounds really fucking stupid... ¬¬ Also, glad to see peeps are liking my pic!
  16. Funny Stuff Thread

    I made a meme relating to P.T./Silent Hills earlier. Figured I might as well post it here for peeps who wouldn't see it...
  17. P.T.

    Ok... I just had to make this meme.... XD
  18. P.T.

    I couldn't complete this. It has to be one of the most terrifying experiences I've ever played. Great to hear that it's a new Silent Hill though, and the fact that Kojima and Del Toro are on board, with Norman Reedus taking the leading role has me pretty hyped. Thing is, if just this demo was that scary, then what the hell is the entire game going to be like.... Still, a pretty damn sneaky, but effective way, to reveal a new game. Good one Sony!
  19. PlayStation 4 Console Discussion

    Found it, thanks for that. Not used the Playstation Store much, so I'm not used to navigating it... xD
  20. PlayStation 4 Console Discussion

    Ok, I'm being a bit dense here, but I looked for it and can't seem to find it. Where can I get it? Sorry about this....
  21. PlayStation 4 Console Discussion

    Didn't they say the P.T interactive demo was up on PSN? I can't find it...
  22. PlayStation 4 Console Discussion

    Sooo many good new games! Definitely a fantastic time to be a PS4 owner!!
  23. Watch Dogs

    Well, finally completed the story missions. I do have ro admit, it definitely didn't live up to my expectations and was incredibly frustrating at times, but was still quite decent. Still have a ton of side missions to do though. Also, at the end...
  24. PlayStation 4 Console Discussion

    Oh, I think I had a similar problem. I left MGS V: Ground Zeroes to download overnight on standby mode, and found it had "failed to download" this morning. I assume something may have been up with PSN. Glad you're enjoying your PS4 otherwise though.
  25. PlayStation 4 Console Discussion

    Cheers for the advice. I really want to play it too, but then I haven't even played Portable Ops or Peace Walker yet. Also, I'm getting Diablo III and Metro: Redux this month too. ...who am I kidding, I know I'll probably buy it when I get home.