Jump to content
NEurope
Falcon_BlizZACK

Masturbation

Recommended Posts

masturbation without physical stimulation (usually porn) isn't right.

i don't want to think about what i have to wank to. that'd be too weird for me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
masturbation without physical stimulation (usually porn) isn't right.

i don't want to think about what i have to wank to. that'd be too weird for me.

 

Think about some lady you know and fancy! It's that simple. What's the big deal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
masturbation without physical stimulation (usually porn) isn't right.

i don't want to think about what i have to wank to. that'd be too weird for me.

 

Too much like hard work thinking and wanking at the same time?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Think about some lady you know and fancy! It's that simple. What's the big deal?
That's like the old school method when internet was dial-up and really slow nevertheless (I remember taking 1 hour to download 4 MB), oh, and videos were like... blocky as hell.

 

But I always felt... you know... that it was not really respectful for the lady to be jerking of to her without her authorization or something, kinda like profanation. I rather use porn than to fantasize with girls I know; unless I can't help it (like unfinished jobs and the like, but then they started it).

Share this post


Link to post
Share on other sites
That's like the old school method when internet was dial-up and really slow nevertheless (I remember taking 1 hour to download 4 MB), oh, and videos were like... blocky as hell.

 

*cries*

 

I never wank to porn. Because I don't have any. I just imagine or play with myself until it goes hard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

56k porn was the shit. I remember jerking off to all kinds of slowly loading Spice Girls pictures.

Share this post


Link to post
Share on other sites
56k porn was the shit. I remember jerking off to all kinds of slowly loading Spice Girls pictures.
I remember the very first time I was trying to see a nude girl on the internet; it was loading really slowly and me and my friends where like "come on, come on" we were against the clock because there was more people at home and stuff (and we could only go to the internet with their authorization since we didn't knew the password)

 

It loaded stuff top to bottom in colored undetailed blocks and then added detail in the same way (like... a second passage), but it took ages, so we were just on the verge of seeing nipples... when the my mom walked in.

 

god I hated dial up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah but it was more exciting! Good thing there weren't so many traps back then lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Actually, you're mainly slightly pervie nerds, you probably will. :wink:

 

 

Of course you're not are you; you're staff and that means you're segregated from the rest of us and superior.

 

All hail fish etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of course you're not are you; you're staff and that means you're segregated from the rest of us and superior.

 

All hail fish etc

 

I was talking to the more frequent members of this thread, which I am not.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why don't you rub it in our faces Fish?! Why don't you go ahead and make a sign that says "I PWN N-E" and then wipe your cock in our faces?!

 

*cries and leaves*

I would actually love for you to do the above.

Share this post


Link to post
Share on other sites
*cries*

 

I never wank to porn. Because I don't have any. I just imagine or play with myself until it goes hard.

 

Touché. : peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aqquiring passwords to [link removed] = ultimate wankage

I had some a few months ago, that was good times.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Why don't you rub it in our faces Fish?! Why don't you go ahead and make a sign that says "I PWN N-E" and then wipe your cock in our faces?!

 

*cries and leaves*

I would actually love for you to do the above.

 

The ironic thing is I have the 5th most posts in this thread. :heh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dry wanking is just wrong.

 

haha I was going to comment that before I read the below statement and say use lube then? :indeed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha I was going to comment that before I read the below statement and say use lube then? :indeed:

 

Hehe, that was my thought too. We rock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha indeed! *hi-fives* I have lube, though for my piercings when stretching them (it's water based so perfectly fine to use and its slippery so easy for slidding jewellery in). Though using the tingle lube is like ow...

 

BURN!

 

I swear it stings like crazy and should never be used. You might as well use toothpaste its that bad!

 

xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

lube is nice...but I would probably do like a friend of mine: he goes to a sex shop, buys himself 70 euros of porn and stuff ( fleshlight and shit... ). Comes home and 30 minutes later throws everything he purchased into the trash. Reason: no place to hide all that shit. Talk about lame :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
lube is nice...but I would probably do like a friend of mine: he goes to a sex shop, buys himself 70 euros of porn and stuff ( fleshlight and shit... ). Comes home and 30 minutes later throws everything he purchased into the trash. Reason: no place to hide all that shit. Talk about lame :D

 

Who the fuck?

Share this post


Link to post
Share on other sites

×