Ragnarok

Members
  • Content count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Ragnarok

  • Rank
    New Member
  • Birthday 07/25/90

Details

  • Gender
    Male
  1. The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

    Another day and no games which were dispatched on Tuesday 1st Class. Thanks, Royal Mail. /s
  2. 3DS Transfer Process

    Don't try and link your NNID to the new 3ds, the target system can't have an account already linked to it. Perform the transfer from the old 3ds to the new one and the game will appear on your downloads list once the transfer is complete. Once you've transferred you can use whatever memory card you want. Gotta love Royal Mail not even bothering to turn up and deliver even regular mail on my street today. My package was shipped yesterday morning first class. Hate them.
  3. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Got my adapter this morning from shopto. Don't know who to blame for this mess but its here now so I am happy. I can wait for the GCN controller as I have several lying around.
  4. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Came in a Royal Mail van with Alpha Sapphire but Persona and Omega Ruby were missing still.
  5. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Don't give up tbh. My stuff never came with the mail yet was delivered separately by van for some strange reason. Really sucks though.
  6. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Yeah, I remember the early morning post delivery. Those were the days.
  7. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Not with the adapter bundle mate.
  8. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Ok Royal Mail just delivered it and Alpha Sapphire. No Omega Ruby / Persona though.....and I preordered both ORAS games on the same day. :/
  9. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    None of the games I preordered are here. :/ Time to find a new store.
  10. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Don't mind the controller delay as I have 5 of them but the adapter....nah man, can't do it. :/ So I've pre-ordered it using Amazon Prime and cancelled with Shopto so it should come by Friday atleast. :/
  11. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Got that email for the controller and adapter. Anyone know if the same is happening with Amazon or any other store?
  12. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Yep, looks like it's not happening with the controller and adapter tomorrow. :/
  13. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Was donated a code as well. If I get an email I'll see whats left after I ask some friends if they want one (already got one going but will likely have 2).
  14. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    So is it safe to assume there will be no more codes sent out past 9? Such BS.
  15. Super Smash Bros. 3DS / Wii U

    Crap, no email. Would appreciate a code but not holding my breath.